Artiklen er lavet i samarbejde med den eller de virksomheder, der linkes til i denne artikel. Indlægget er altså betalt - det samme gælder eventuelle hyperlænker.

Du kan sagtens få meget ud af din træning, ved at træne i ganske almindeligt træningstøj. Man kommer dog ikke uden om, at jo mere seriøs man bliver omkring sin træning, jo mere ønsker man også at sikre sig de bedst mulige forhold. Der findes masser af træningsudstyr, der er beregnet de de forskellige genrer af træning der findes.

En af de lidt mere oversete beklædningsgenstande, når det kommer til vægttræning er skoene. Hvis man går op i sit løb, er der ingen tvivl om, at man hurtigt investerer i nogle gode løbesko. Selvom man træner med vægte ofte, er det dog langt fra alle der vælger at bruge deciderede vægtløftersko, og det er en fejl, da de kan give rigtig meget ekstra til din træning.

Den helt store forskel på vægterløftersko fra almindelige løbesko eller sneakers er opbygningen af dem.

En VL sko er opbygget med en højere hæl og hård sål, som er de 2 parametre der sikrer dig den bedste træningssko til VL øvelser, samt squat og sikrer dig god teknik og mere power!” citatet stammer fra vaegtloeftersko.dk

Så selvom du naturligvis godt kan fortsætte med dine almindelige sko, så anbefaler vi på det kraftigste at du investerer i et par gode sko, da du med stor sandsynlighed vil kunne mærke en forskel i stabiliteten, hvilket i sidste ende kan føre til bedre resultater.

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here